curso bastante discursivo, aonde podemos ter uma dimensão do que realmente é o trabalho de uma recepcionista e mostra o quão valioso o bom atendimento e dedicação podem ajudar na formação da clientela e da satisfação ambas as partes como um todo (negócio/cliente).
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
COMPLETO
Mudou a visão das recepcionistas.
Recepção
Curso maravilhoso! Bem explicativo e necessário, me ajudou bastante em meu trabalho.
Maravilha
Aprendi muito, muito proveitoso, para mim e para minha equipe!!!
excelente, com pro atividades
excelente, conteúdo maravilhoso, valeu muito a pena
Aprendizado
Ótimas aulas!! Serviram de aprendizado para melhorias no atendimento ao cliente, servi-lo bem e vender mais ainda.
visão sobre curso
curso bastante discursivo, aonde podemos ter uma dimensão do que realmente é o trabalho de uma recepcionista e mostra o quão valioso o bom atendimento e dedicação podem ajudar na formação da clientela e da satisfação ambas as partes como um todo (negócio/cliente).
Feliz que tenha gostado do conteúdo Bruna, não deixa de repetir o treinamento durante o ano! Bons estudos!